Nabór na stanowisko urzędnicze – Starszego specjalisty ds. płac i księgowości
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Mielcu
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze – Starszego specjalisty ds. płac i księgowości
- Adres jednostki
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Żwirki i Wigury z Oddziałami Integracyjnymi
i Sportowymi w Mielcu, 39-300 Mielec, ul. Solskiego 8, ul. Biernackiego 6
- Określenie stanowiska
Stanowisko urzędnicze – Starszy specjalista ds. płac i księgowości.
Miejsce pracy: księgowość Szkoły Podstawowej nr 6 w Mielcu, ul. Solskiego 8.
Praca wymagająca dużej odpowiedzialności i samodzielności.
- Wymiar etatu: pełny etat, umowa o pracę.
- Wymagania niezbędne od kandydata:
- ma obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce oraz posiada co najmniej 3-letnią praktykę na podobnym stanowisku,
- ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej
5-letnią praktykę na podobnym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- praktyka zawodowa w jednostce oświatowej,
- znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem placówki oświatowej
w szczególności: Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (PIT), ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, - dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość obsługi programów komputerowych, w tym: kadrowo-płacowy ITCell NEPTUN PŁACE, programu OTAGO, Płatnik ZUS,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- komunikatywność i otwartość.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa programu kadrowo-płacowego ITCell NEPTUN PŁACE, programu Płatnik, programu OTAGO – moduły FKJB, WYBUD, WPBUD, GRU, KOS, PLZ,
- naliczanie wynagrodzeń w programie kadrowo-płacowym, sporządzanie list płac w tym rozliczanie wynagrodzenia chorobowego ZP i zasiłków ZUS, potrącanie z list płac oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
- naliczanie sporadycznych wypłat tj. dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagroda jubileuszowa, nagroda dyrektora, świadczenie urlopowe dla nauczyciel, art. 30 KN, itp.,
- naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wypłacanych na podstawie umów
cywilno-prawnych, - naliczanie i wypłata świadczeń socjalnych dla pracowników i emerytowanych pracowników,
- rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, w tym przygotowanie rocznych deklaracji PIT-11, PIT-4R i wysyłka do US,
- sporządzanie i rozliczanie deklaracji ZUS,
- przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości,
- obsługa PPK: ewidencja oraz terminowe odprowadzanie wpłat do instytucji finansowej,
- wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń dla pracowników,
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP-7,
- przekazywanie informacji do ZUS o wysokości osiągniętego dochodu, pracujących emerytów i rencistów za rok ubiegły,
- sporządzanie sprawozdań do GUS, SIO i organu prowadzącego,
- ewidencja przydziału odzieży roboczej dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca wykonywana będzie w Szkole Podstawowej nr 6 w Mielcu, ul. Solskiego 8,
w wyjątkowych sytuacjach również w budynku przy ul. Biernackiego 6, - praca o charakterze biurowym, wymagająca kontaktu z interesantami oraz
z przedstawicielami różnego rodzaju instytucji, - praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w szkole, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
- Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie potwierdzające wymagany staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i inne kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw publicznych,
- klauzula informacyjna,
- zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych.
- Uwagi dodatkowe:
- Warunkiem dopuszczenia kandydata do udziału w dalszym postępowaniu konkursowym jest spełnienie przez niego wymogów formalnych określonych w art. 6 ustawy
o pracownikach samorządowych.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 16 stycznia 2024 r. do godziny 1400 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „dotyczy naboru na
stanowisko – starszy specjalista ds. płac i księgowości”:
- osobiście w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 6, ul. Solskiego 8, 39-300 Mielec lub
- za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do szkoły).
- Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postepowaniu rekrutacyjnym.
- Złożonych dokumentów szkoła nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP (sp6miasto.mielec.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Szkole Podstawowej nr 6.
Mielec, dnia 03.01.2024 r.
OŚWIADCZENIE
Ja niżej podpisany/a świadomy/a odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 § 1 kodeksu karnego przewidującego karę pozbawienia wolności za składanie fałszywych zeznań
oświadczam, że:
- nie byłem/am skarany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych.
- mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie mnie na stanowisku,
o które się ubiegam.
………………………………………. (miejscowość, data) |
|
…………………………………………….. (imię i nazwisko) |
ZGODA NA PZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Szkołę Podstawową nr 6 im. Żwirki i Wigury z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Mielcu,
ul. Solskiego 8, w celu niezbędnym do potrzeb rekrutacji na stanowisko, o które się ubiegam. - Wszystkie dane osobowe podaje dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
- Zapoznałem/am się z treścią podanej poniżej klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu
i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści danych i prawie ich poprawiania.
…..…………………………………
(podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
Klauzula informacyjna dla kandydata do zatrudnienia
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, iż:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w Szkole Podstawowej
nr 6 im. Żwirki i Wigury z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Mielcu jest Dyrektor Szkoły. Siedziba administratora: ul. Solskiego 8, 39 – 300 Mielec, - W Szkole Podstawowej nr 6 im. Żwirki i Wigury z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi
w Mielcu wyznaczony został inspektor ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem email: edu@um.mielec.pl, lub pod nr telefonu 17 7874035, - Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko pracy w Szkole Podstawowej nr 6 im. Żwirki i Wigury z Oddziałami Integracyjnymi
i Sportowymi w Mielcu na podstawie przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, - Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom,
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego,
- Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym w regulaminie naboru. Po spełnieniu celu dla którego zostały zebrane i podjęciu zatrudnienia, dane mogą być Pani/Panu zwrócone, zaś nie odebrane zostaną zniszczone po zakończeniu procedury naboru,
- Posiada Pan/Pani prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna, że przetwarzanie danych narusza przepisy Rozporządzenia,
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem prawnym stanowiącym warunek uczestniczenia w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Szkole Podstawowej nr 6 im. Żwirki i Wigury z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Mielcu. Podanie innych danych osobowych, nie wynikających z przepisów prawa jest dobrowolne,
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również
w formie profilowania, - Ogólna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej bip administratora.
Zapoznałem się z klauzulą:
…….......................................................
(podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
KWESTIONARIUSZ
OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
- Imię ( imiona ) i nazwisko ......................................................................................................
- Data urodzenia ........................................................................................................................
- Dane kontaktowe......................................................................................................................
..................................................................................................................................................
4.Wykształcenie ..........................................................................................................................
.................................................................................................................................................
5.Kwalifikacje zawodowe ……...................................................................................................
..................................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………..……………
- Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ..................................................................................
..................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................
………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………….
(wykazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska)
........................................................ .......................................................................
(miejscowość, data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Szkoła Podstawowa nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Mielcu |
---|---|
Data utworzenia: | 2024-01-03 |
Data publikacji: | 2024-01-03 |
Osoba sporządzająca dokument: | Bożena Lenartowicz |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 1157 |